The Land of Dreams

Sen to jedyne co nam pozostało

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Obecny Rok: 75. II ery

#1 2016-06-07 17:00:40

KREATOR
Administrator
Dołączył: 2016-06-04
Liczba postów: 19
Wiek postaci: ?
Gildia: Bóg
Windows 7Chrome 50.0.2661.102

Umiejętności Wrodzone

Umiejętnościami wrodzonymi określa się zdolności, które Twoja postać posiada od urodzenia.
Podczas tworzenia Karty Postaci wybieramy jedną z opisanych poniżej umiejętności do sekcji "Umiejętność wrodzona".
Wybrać możemy albo jedną umiejętność poziomu drugiego, albo dwie pierwszego szczebla. Trzy umiejętności można przyznać tylko najlepszym kartom, jednak nie może być więcej niż dwie na poz. początkującym i jedna na poz. eksperta.

Każda umiejętność wrodzona posiada trzy stopnie opanowania:

1. - Początkujący
* na tym poziomie domyślnie znajduje się Twoja umiejętność wrodzona.
2. - Ekspert
* jeżeli w historii postaci jest dokładnie i bardzo dobrze opisany sposób/okoliczności jej wyuczenia, można startować z jedną umiejętnością wrodzoną na poziomie Ekspert.
3. - Mistrz
* na poziom Mistrz można wyćwiczyć umiejętność jedynie fabularnie (tj. podczas questów, przygód, treningów itd.)
* dzięki randze Mistrz, można uczyć innych graczy umiejętności do poziomu Ekspert. Wspólne ćwiczenia przynoszą lepsze efekty.

Indywidualnie, każda umiejętność posiada swego rodzaju osiągnięcia i rozwinięcia oraz połączenia.

Co dają zdolności?


* Lepsze wykonywanie czynności, którą definiuje umiejętność.
Przykład -> Postać walcząca łukiem będzie celniej strzelać posiadając poziom eksperta, aniżeli początkujący. Pamiętajcie jednak, że wszystko zależy od jakości postu.

Oto umiejętności wrodzone dostępne na forum:


hunter-fantasy-art-artwork-falcon-bird-falconry-1131x1600-wallpaper.jpg

- Tropiciel -

Umiejętność tropienia pozwala na znajdowanie śladów i pozostałości po poszukiwanej istocie.
Każdy szanujący się myśliwy powinien potrafić tropić.


1200x733_4045_Dragon_hunter_2d_fantasy_hunter_dragon_picture_image_digital_art.jpg

- Łowca -

Umiejętności łowiectwa przydają się podczas pobytu w terenach, na których trudno o zakup jedzenia.
Myśliwi potrafią zabić zwierzę jednym cięciem bądź strzałem.


charles_napier_hemy_-_the_fisherman_1888.jpg

- Wędkarz -

Wędkarstwo pozwoli przetrwać niemal każdemu w pobliżu zarybionego zbiornika wodnego.
Ta cenna umiejętność jest jednak doceniona jedynie przez niewielu


Horse-and-Rider-on-the-Scottish-Highlands-The-Approaching-Storm-by-Rosa-Bonheur.jpg

- Jeździec -

Jazda na koniu pozwala przebyć ogromne odległości w czasie o wiele krótszym.
Eksperci jazdy konnej potrafią nawet walczyć, podczas dosiadania wierzchowca.


23935_1060747200.jpg

- Twórca pułapek -

Nie tylko myśliwi tworzą pułapki. Są osoby, które wolą unikać otwartej konfrontacji.
Tworzą one wtedy zmyślne pułapki, dzięki, którym uśmiercają swoich przeciwników zanim Ci jeszcze ich odnajdą.


640x573_6846_Prophet_2d_fantasy_old_man_planets_picture_image_digital_art.jpg

- Wróżbita -

Wróżbici słyną z niesamowitego zmysłu, pozwalającego ocenić przychylność dnia za pomocą gwiazd,
wywróżyć szansę powodzenia swoich planów oraz odczytać znaki, które ostrzegą ich przed niebezpieczeństwem.


swimming_hole.jpg

- Pływak -

Urodzeni pływacy potrafią poruszać sie bardzo sprawnie w wodzie,
dzięki czemu nawet walka, a tym bardziej ucieczka nie sprawiają im problemu.
(Domyślnie postać potrafi pływać)


lOtzz6yNXdU.jpg

- Sprinter -

Sprinterzy potrafią w krótki czas rozwinąć ogromną szybkość biegu jak na człowieka.
Dodatkowo, wolniej męczą się podczas szarż i sprintów.


63868d89f18695bd1618e86e78649300.jpg

- Zielarz -

Zielarze świetnie znają się na ziołach. Bez problemu odnajdują je w naturze.
Potrafią przygotować z nich rożne okłady i wywary wzmacniające.
Podobno mistrzowie są w stanie nawet wydłużyć swoje życie.


fantasy-1600.jpg

- Alchemik -

Alchemicy potrafią tworzyć mikstury leczące i wspomagające. Od pojawienia się magii ich rola znacznie wzrosła, a usługi alchemików stają się coraz bardziej pożądane.


f89b6c671269e8e1bbdd8f10937d42a2.jpg

- Włamywacz -

Włamywacze potrafią świetnie otwierać zamki w drzwiach i kufrach. Eksperci są w stanie nawet stworzyć klucz do zamka, bądź skopiować już istniejący.


acrobat_by_anjelicek.jpg

- Akrobata -

Akrobaci są w stanie przeskakiwać większe przerwy np między budynkami. Umieją wspinać się na budynki i wykonywać skomplikowane ewolucje w powietrzu.


really_rubbish_eye_painting_by_112thinlinetothrone-d385mcl.jpg

- Spostrzegawczy -

Spostrzegawczość pozwala znaleźć ukryte rzeczy, dojrzeć słabe punkty przeciwnika lub dostrzec oszustwa. Na rozwój tej umiejętności ma wpływ bezpośrednio roztropność.


carpenter--the-gentleman-carpenter-mike-savad.jpg
- Cieśla -
Cieślowie potrafią stworzyć dowolne przedmioty z drewna, ale i znają ich budowę. Dostają premię do otwierania zamków, zaś połączona umiejętność cieśli z włamywaczem pozwala złamać dowolny zamek (obie um. na poziomie mistrza)


luca2.jpg
- Szybko się uczy -
Szybko uczący się ludzie potrafią o wiele łatwiej przyswajać nowe wiadomości i uczyć się nowych umiejętności. Cechuje ich znakomita pamięć.


strong_man_speed_painting_2_by_inari123-d5t3tjg.jpg
- Siłacz -
Siłacze już na początku specjalizują się w budowie mięśni i zwiększaniu siły kosztem zręczności. Statystyka siły zostaje podwojona, jednak każdy punkt zręczności kosztuje dwa razy więcej punktów nauki.


1181303-bigthumbnail.jpg
- Bereseker -
Beresekerzy są w stanie wejść w szał bojowy, który podwaja ich dwie najwyższe statystyki fizyczne (zręczność, siłą lub budowa). Dodatkowo o 80% odczuwają mniejszy ból, co jednak sprawia, że mogą otrzymywać bardzo groźne rany, które po szale doprowadzą ich do śmierci.


413cfe41e2723c93d3dc12a42f229c71.jpg
- Zdolność magiczna -
Ta umiejętność jest wymagana do posługiwania się magią, bowiem nie każdy jest do tego zdolny. Tylko Ci, którzy urodzili się z tzw. "iskrą magiczną" mogą w przyszłości zgłębiać arkana magii.
(jeden poziom)


Obecna liczba umiejętności na dzień 11.06.2016 - 18. Będą aktualizowane i dodawane.


Jeżeli macie jakieś pomysły dotyczące umiejętności - śmiało, piszcie.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cs-ostrykill - kwadratowplacy - sp9911forum - zamasutokrol - tuff-drew