The Land of Dreams

Sen to jedyne co nam pozostało

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Obecny Rok: 75. II ery

#1 2016-06-08 17:09:35

KREATOR
Administrator
Dołączył: 2016-06-04
Liczba postów: 19
Wiek postaci: ?
Gildia: Bóg
Windows 7Chrome 51.0.2704.84

Umiejętności

Umiejętności - czyli zdolności postaci, które wpływają na wykonywane przez nią czynności. Nie ma ograniczeń w posiadaniu ilości umiejętności, jednak każda kolejna umiejętność wymaga od Was więcej pracy.

Każda umiejętność posiada trzy stopnie opanowania:

1. - Początkujący
* na tym poziomie  znajduje się Twoja umiejętność zaraz po nauczeniu. Jeżeli jest to wystarczająco dobrze opisane w karcie, można wystartować z max. 2 umiejętnościami.
2. - Ekspert
* można ja nabyć tylko w czasie gdy i fabularnie, posiadając oczywiście poziom niższy.
3. - Mistrz
* na poziom Mistrz można wyćwiczyć umiejętność jedynie fabularnie (tj. podczas questów, przygód, treningów itd.)
* dzięki randze Mistrz, można uczyć innych graczy umiejętności do poziomu Ekspert. Wspólne ćwiczenia przynoszą lepsze efekty.


Indywidualnie, każda umiejętność posiada swego rodzaju osiągnięcia i rozwinięcia oraz połączenia.

Co dają zdolności?


* Lepsze wykonywanie czynności, którą definiuje umiejętność.
Przykład -> Postać walcząca łukiem będzie celniej strzelać posiadając poziom eksperta, aniżeli początkujący. Pamiętajcie jednak, że wszystko zależy od jakości postu.

Koszt nauki umiejętności:

* Pierwsze trzy umiejętności - wartość domyślna punktów nauki.
* Czwarta - siódma umiejętność - 200% kosztu nauki.
* Każda następna umiejętność kosztuje nas trzykrotność wymaganych punktów nauki.

Spis umiejętności:
[pocz./eskp,/mistrz]


hunter-fantasy-art-artwork-falcon-bird-falconry-1131x1600-wallpaper.jpg

- Tropicielstwo -

Umiejętność tropienia pozwala na znajdowanie śladów i pozostałości po poszukiwanej istocie.
Każdy szanujący się myśliwy powinien potrafić tropić.
PN: 10/15/20
Wymagany intelekt: 10/20/20
Wymagana roztropność: 5/20/50


1200x733_4045_Dragon_hunter_2d_fantasy_hunter_dragon_picture_image_digital_art.jpg

- Łowiectwo -

Umiejętności łowiectwa przydają się podczas pobytu w terenach, na których trudno o zakup jedzenia.
Myśliwi potrafią zabić zwierzę jednym cięciem bądź strzałem.
PN: 10/15/30
Wymagana roztropność: 5/10/20
Wymagana zręczność: 10/20/40


charles_napier_hemy_-_the_fisherman_1888.jpg

- Wędkarstwo -

Wędkarstwo pozwoli przetrwać niemal każdemu w pobliżu zarybionego zbiornika wodnego.
Ta cenna umiejętność jest jednak doceniona jedynie przez niewielu.
PN: 5/10/15
Wymagana zręczność: 5/10/20


Horse-and-Rider-on-the-Scottish-Highlands-The-Approaching-Storm-by-Rosa-Bonheur.jpg

- Jeździectwo -

Jazda na koniu pozwala przebyć ogromne odległości w czasie o wiele krótszym.
Eksperci jazdy konnej potrafią nawet walczyć, podczas dosiadania wierzchowca.
PN: 5/10/25
Wymagana zręczność: 0/10/30


23935_1060747200.jpg

- Tworzenie pułapek -

Nie tylko myśliwi tworzą pułapki. Są osoby, które wolą unikać otwartej konfrontacji.
Tworzą one wtedy zmyślne pułapki, dzięki, którym uśmiercają swoich przeciwników zanim Ci jeszcze ich odnajdą.
PN: 5/15/25
Wymagany intelekt: 5/10/15
Wymagana zręczność: 5/10/10
Wymagana roztropność: 5//10/15


640x573_6846_Prophet_2d_fantasy_old_man_planets_picture_image_digital_art.jpg

- Wróżbiarstwo -

Wróżbici słyną z niesamowitego zmysłu, pozwalającego ocenić przychylność dnia za pomocą gwiazd,
wywróżyć szansę powodzenia swoich planów oraz odczytać znaki, które ostrzegą ich przed niebezpieczeństwem.
PN: 10/20/30
Wymagany intelekt: 5/15/25


swimming_hole.jpg

- Pływanie -

Urodzeni pływacy potrafią poruszać się bardzo sprawnie w wodzie,
dzięki czemu nawet walka, a tym bardziej ucieczka nie sprawiają im problemu.

(Dwa poziomy)

PN: 5/10
Wymagana zręczność: 1/5


63868d89f18695bd1618e86e78649300.jpg

- Zielarstwo -

Zielarze świetnie znają się na ziołach. Bez problemu odnajdują je w naturze.
Potrafią przygotować z nich rożne okłady i wywary wzmacniające.
Podobno mistrzowie są w stanie nawet wydłużyć swoje życie.
PN:5/15/20
Wymagana roztropność: 5/5/5
Wymagany intelekt: 5/15/25


fantasy-1600.jpg

- Alchemia -

Alchemicy potrafią tworzyć mikstury leczące i wspomagające. Od pojawienia się magii ich rola znacznie wzrosła, a usługi alchemików stają się coraz bardziej pożądane.
PN: 10/20/30
Wymagana roztropność: 5/5/5
Wymagany intelekt: 5/15/25


f89b6c671269e8e1bbdd8f10937d42a2.jpg

- Włamywanie -

Włamywacze potrafią świetnie otwierać zamki w drzwiach i kufrach. Eksperci są w stanie nawet stworzyć klucz do zamka, bądź skopiować już istniejący.
PN: 15/25/35
Wymagana Zręczność: 5/10/20
Wymagany Intelekt: 1/5/10
Wymagana Roztropność: 1/5/9


acrobat_by_anjelicek.jpg

- Akrobatyka -

Akrobaci są w stanie przeskakiwać większe przerwy np między budynkami. Umieją wspinać się na budynki i wykonywać skomplikowane ewolucje w powietrzu.
PN: 15/25/30
Wymagana Zręczność: 10/20/50
Wymagana Budowa:5/5/5


carpenter--the-gentleman-carpenter-mike-savad.jpg
- Ciesielstwo -
Cieślowie potrafią stworzyć dowolne przedmioty z drewna, ale i znają ich budowę. Dostają premię do otwierania zamków, zaś połączona umiejętność cieśli z włamywaczem pozwala złamać dowolny zamek (obie um. na poziomie mistrza)
PN: 10/15/25
Wymagany Intelekt: 5/5/5
Wymagana Zręczność: 5/5/10


amazing-fantasy-book-1920-1080-6884.jpg

-

Piśmiennictwo -
Jeżeli nie jest opisane w historii, można się nauczyć w dowolnej szkole lub klasztorze.
(jeden poziom)
PN: 10


1431021.jpeg
- Kowalstwo -
Kowalstwo pozwala na wykuwanie broni i tarcz. Najlepsi kowale potrafią stworzyć zabójczy oręż, a i przy okazji świetnie na tym zarobić.
PN: 10/20/30
Wymagana siła: 10/15/20


The_Bowmaker.jpg
- Łuczarstwo -
Od wprowadzenia kuszy łuczarze zajęli się takżę tworzeniem kusz. Broń dystansowa tworzona przez nich jest podstawą wyposażenia większości armii.
PN: 10/20/30



-  -
PN:

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cs-ostrykill - sp9911forum - kwadratowplacy - projektlogistykat24 - forumnaodwalhelhel