The Land of Dreams

Sen to jedyne co nam pozostało

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Obecny Rok: 75. II ery

#1 2016-06-15 17:46:30

KREATOR
Administrator
Dołączył: 2016-06-04
Liczba postów: 19
Wiek postaci: ?
Gildia: Bóg
Windows 7Chrome 51.0.2704.84

Dzikie Krainy

porownaniewchuj.jpg

Dzikie Krainy

Język: zależny od plemienia, na ogół nie władają wspólną mową.
Stolica: brak
Liczba ludności: nieznana, nieprzeliczone hordy
Największy ośrodek: Osada klanu Wilka

     Dzikie Krainy, nazywane też Dzikim Południem, Krajem Dzikich to najdalej wysunięte na południe ziemie zamieszkane przez ludzi. Dzicy byli tutaj zanim na kontynencie pojawili się pierwsi ludzie z Północnych Królestw.
     W Dzikich Krainach nie istnieją państwa. Nie ma określonych granic. Hordy dzikich ludzi prowadzą albo koczowniczy tryb życia, albo zakładają pomniejsze wioski i osady. Co kilka lub kilkadziesiąt lat plemiona ludzi z południa zbierają się pod dowództwem jednej, wybitnej jednostki, potężnego wodza, który najczęściej siłą jednoczy żądnych krwi dzikich. Licząca wtedy kilkadziesiąt tysięcy armia (choć słowo zbieranina byłoby lepszym określeniem) najeżdża północ. Grabią, plądrują, niszczą i gwałcą wszystko na swojej drodze. Religia dzikich to wiara w rożnego rodzaju bóstwa, najczęściej powiązane z z silami natury. Nie posługują się bronią stalowa, czasem używają zardzewiałych mieczy zdobytych na grabieżach. Potrafią strzelać z łuku, są świetnymi myśliwymi.

Wielkie Wędrówki


     Za czasów istnienia Imperium Ludzi, gdy Skraj był jeszcze częścią królestwa, to właśnie te ziemie były nader często najeżdżane. Nie sposób się domyślić, że bogate miasta nie interesowały się tymi najazdami do momentu upadku Królestwa. Dzisiaj Skraj jest swego rodzaju barierą przed atakami hord dzikich grabieżców. Po 52 roku nie doświadczono żadnego większego najazdu. Istnieją w historii zapisy o tak zwanych 5 Wielkich Wędrówkach.
Pierwsza z nich jest datowana na 102 rok ery pierwszej, wtedy to zniszczyli i niemal doprowadzili do upadku Ludzi, jednak ostatecznie epidemia dżumy doprowadziła do śmierci najeźdźców.
Druga Wielka Wędrówka przypada na 491 rok ery I. Wtedy to Gurnag Złośliwy, wódz plemienia Ostrych Strzał podbił całe wschodnie wybrzeże. Po jego śmierci w 494, Ludziom udało się odbić porty, a nawet powiekszyć teren Królestwa na południu.
W 507 roku ery I, Trzecia Wielka wędrówka została zatrzymana na umocnieniach Khurtus, dzięki czemu trwała tylko dwa miesiące. Bitwa z dzikimi pochłonęła około trzydzieści tysięcy ofiar (wówczas ludzi w Królestwie było około 210 000.). Po tej potyczce udało się jendak opanować sytuację na ponad 300 lat.
Przedostatnia fala najazdu trwała aż 5 lat i rozpoczęła się w 874 roku, na 15 lat przed Wielką Wojną. Królestwo Ludzi wyszło z tej fali zwycięsko, jednak poniosło największe straty w swej historii. Przeciw Imperium stanęło ponad sto tysięcy dzikich. Było to ostatnie zjednoczenie Zakonu, Południowych Prowincji i Miast Królewskich. Wojna z dziki pod dowództwem Rhugera Rudobrodego doprowadziła do ogromnych zniszczeń, szczególnie na Skraju. Upadło wiele miast imperium, zaś ponad tysiąc kobiet zostało na zawsze porwanych na południe
Piąta Wielka Wędrówka miała miejsce podczas Wielkiej Wojny. Część ludzi traktuje dzikich jako oddzielną stronę w konflikcie. Ta wędrówka jedynie przeszkadzała w walkach o dominację, ponieważ ludzie z kontynentu zaczęli używać magii, co zwyczajnie odstraszyło agresorów, którzy z oswoili się z nią dopiero po wojnie.

Największe plemiona:

     Plemiona Dzikich są bardzo często skupiskami kilku rodzin. Podróżują one po południu i walczą ze sobą wzajemnie. Czasem jednak, bardziej cywilizowani z dzikusów, zakładają osady. Klan Wilka i Niedźwiedziej Stopy są tego najlepszym przykładem. Na ich czele stoją wybitni wojownicy, odpowiednio Hurrak Kamienny Ząb i Berrhar Długoręki. Obaj zjednoczyli pod swoim toporem wiele plemion i rywalizują o najlepsze tereny łowieckie i mieszkalne. Hurrak zbudował nawet na zboczu góry potężną osadę. Długoręki prowadzi koczowniczy tryb życia i są twórcami największej przenośnej osady na świecie. Liczące około dwa tysiące ludzi plemię, jest w stanie w ciągu jednego dnia przenieść się w zupełnie inne miejsce. Dzięki skoordynowanym działaniom członków plemienia, bez problemu podbijają coraz to nowe plemiona. 

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
prestizlife - tbsknurowbatorego - evogaming - mta-nlife - thechange